”Sug” efter biljetter

Nu är det äntligen stora avresedagen! Ska inom några timmar vara färdigpackad och bli upphämtad.

Föreläsningen 20 april

Känner mig tillfreds att tagit beslutet att börja sälja biljetter vecka 9 till föreläsningen med Ann Fernholm, känner ett otroligt sug från många människor att få delta på föreläsningen. Har många personer runt mig som är mycket engagerade och vill hjälpa till att sprida informationen. Det värmer oerhört!

Birgitta Höglund har skrivit om sin närvaro på sin blogg häromdagen.

Alltså släpper jag biljettförsäljningen vecka 9 och finns då hemma för frågor.

Resan på bloggen

Jag kommer att försöka skriva lite om vår resa här på bloggen när jag har uppkoppling och tid. Förhoppningsvis får jag till någorlunda bra bilder som kan läggas ut för beskådning, bland djur och natur. Och kanske någon bra matbit!

Ha det gott så länge!

Kina

 

Lämna en kommentar