Biljettförsäljning och kvalitetshelg

Biljettförsäljningen till föreläsningen 20 april har varit igång nästan en vecka och det bokas biljetter fortlöpande varje dag, fantastiskt kul.

Oerhört tacksam

Och jag vill verkligen tala om hur tacksam jag är för de ”ambassadörer” som själva påtagit sig att dela ut foldrar och sätta upp affischer, förra veckan ägnade jag mig åt att leverera till dem. Jag nämner ingen med risk att jag glömmer något namn, men har ni fått en folder från något håll så och ser affischer så är det enbart på någons egna engagemang för evenemanget.

Självklart är jag minst lika tacksam för de som länkar på Facebook, ger ett otroligt fint gensvar. Jag hoppas ni fortsätter med det.

Länk till information och biljettköp. Lägger upp den vid varje blogginlägg här framöver, det får Ni stå ut med, det kan ju dyka upp någon ny intresserad som ej läst än.

Barnbarnshelg

pulkadagJag har ju varit bortrest väldigt mycket de senaste veckorna (Sydafrika och Österrike), det stora barnbarnet har jag sett lite snabbt då och då eftersom han bor här i Lindesberg men den lilla har jag bara ”träffat” på videotelefon. Så denna första helg hemma tog jag den stora och åkte till Falun för att få rå om och leka med båda ordentligt. Det blev ordentliga fyspass för farmor, massor med kramar och en massa närhet och mys. Kvalitetstid! I lördags var det pulka/snowraceråkning, tills vi bara inte orkade gå upp för backen igen. Den lilla skruttan gav upp först och gick hem med föräldrar efter att ha gått upp och jublande åkt ner väldigt många gånger. Viggo och jag fortsatte några race till, så roligt.

Igår söndag åkte vi till ett Juniors Lekland i Borlänge, var bara ett gå lös och klättra och åka rutschkanor i några timmar. Ett nätt litet fyspass!

Bugg

Avrundande helgen med att på söndagskvällen köra dubbla pass på buggkursen (3 h), det blev droppen för vad tant orkade, kraschade fullständigt vid hemkomst i soffan till Mästarnas mästare. Men så roligt det var att dansa. Blev lite återställd idag då jag hade massagetid inbokad på förmiddagen, var ju en lysande tajming.

Vissa dagar är man extra lycklig att kroppen hänger med som den gör, att kunna leka, åka skidor, rida, bugga och göra en massa roliga saker det är jag väldigt tacksam för.

Blir ett kort inlägg idag, jag har lite runt Sydafrika och Österrike som ligger i bakhuvudet och kommer väl på pränt vad det lider. Har ej strukturerat färdigt hur jag ska lägga upp det hela. De många intryck och upplevelser jag varit med om skulle kunna bli en hel bok.

Ha det gott!

Kina

Kommentera

